8 maj.

yes, har inte haft ork för att skriva i bloggen har dessutom ine varit hemma så mycket igår.
Hela familjen, eriks familj och Victoria och Tommie ska till Sthlm 6/6-7/6, bo på hotell och hitta på roliga aktiviteter, jättekul!
Och helgen efter ska vi ha dop i slottskapellet för Vanessa, nu är det bokat och klart.
Nu är det planering, som att tex skicka iväg inbjudningar, planera mat, dop klänning, tårta osv.
Vill gärna själv ha en klänning på dopet men jag ska kolla på det i Sthlm istället, om jag bara kunde sy så hade jag gjort det själv.
Men jag har funderat på att försöka sy egen dopklänning till Vanessa, en stor utmanning, sen om det blir av det har jag ingen aning om.

Till middag idag blir det falukorv med tomat och lite ost i ugn och krämig potatisgratäng.
Igår kväll när jag kom hem så stekte jag oxpytt till Erik så han hade lite mat inatt innan han skulle börja jobba och till posten.
Har nu blandat i lite grädde i oxpytten, blir härligt krämig rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0