badskumm.

använder ifrån lush, behövs inte alls mycket för att det ska bli skumm, jag hoppas det stavas med två mm annars vet ni vad jag menar.
Men som sagt jag och Vanessa ska sätta oss i badet och bara ha det allmänt uppfriskande.
Igår var jag, Marie, Jossan och så klart min lilla solstråle i Norrköping, mycket folk i affärerna.
Köpte iallafall kula till piercingen då jag tappat bort min när jag låg och sov, nu är det en stor rosa :)
Om två veckor på lördag så befinner vi oss i Sthlm och helgen efter är det dop för Vanessa och då
får jag äntligen träffa mormor <3
Idag har vi varit hos Marie och Anders, spelat kubb och sist men inte minst, vi vann så klart jag och Anders :D

Jag har varit sugen på att träna nu i några dagar så jag ska börja göra det nu igen.
Och minst en gång i tiden gå med Vanessa till simhallen.
Och promenera varje dag kanske från och med på morgonen.

pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0