godmorgon.

Vaknade för ungefär en halvtimma sedan men jag är jättetrött och har mått så fruktansvärt dåligt i flera dagar nu.
Men men, jag är så sugen på att gå ut på en promenad i detta vädret, jag älskar även när det inte är sol och lite kyligare,
det är så mysigt med lite regn och lite mörkare på himlen.
Synd att jag inte har alla ingredienser för bullar för annars hade jag bakat lite kanelbullar men jag ska ge "sluta röka" en ny chans idag och då hade jag tänkt att städa minsta lilla millimeter om sunshine tillåter mig det.
Och dessutom måste jag köpa nya gardiner, gillar inte dom vi har nu, skulle vilja ha nytt!
Jag vet, jag tröttnar fort.  Måste avsluta nu för Sunshine vill sitta här och hacka lite ;P
Men ni får bilder från idag =)




(ni kan så klart förstora kortet genom att klicka på bilden)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Söt hon är <3

Läste också att hon sagt mamma.

Det måste kännas underbart :)

2009-05-18 @ 09:55:39
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0