Min älskling.

Nu sover ängeln så fint brevid mig, blir så lycklig av att bara se henne.
Imorse tog jag även lite kort på henne som jag tänkte visa er nu ;







Älskar denna bilden. Man fick verkligen en jättefinbild på henne.
Hur vacker är hon inte? :D

-

I dop present önskade jag en vanlig sittvagn till Vanessa som man snabbt kan
fälla ihop och lägga i bilen så vi var och kollade på babyland med marie och anders
och hittade en fin och lättkörd vagn, och provkörde med Vanessa i.
Jag ville så klart ha den, men tydligen är samma vagn fast 2008 års färg kan man säga
fyra hundra kronor billigare och klart dom inte ska behöva betala mycket för vagn
men jag ville veta vad för färger det var och så nämnde hon och sa rosa.
Det var ju rosa jag ville  ha till prinsessan.
Ska lägga in en bild, tror det måste vara den här vagnen för det är av samma
företag och ser likadan ut som dom från 2009.



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill äta mig mätt på henne. Världens charmtroll

2009-05-14 @ 08:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0