Morgon.

Nu är jag och Vanessa vakna.
Igår tog vi oss en lång promenad jag, pappa, erik och Vanessa.
Såg tre små killar som var fulla och kasta iväg soptunnor osv, så fruktansvärt omoget.
Kastade glasflaskor överallt och försökte ta tag i krukor med blommor.
Jag ville ringa polisen men pappa och Erik försökte komma ifatt dom istället för att konfrontera dom.
Alltså det är löjligt att det finns sånna som bara ska förstöra för andra för att dom ska vara "coola"
När vi kom hem stekte jag lite korvar (vita ifrån LIDL), skivade upp lite hönökaka, senap, ketchup och mjölk så åt vi det till kvällsmat, ett lagom mål dock ska man ju inte äta så sent men alla var hungriga =)
Uppdaterar sen, ska umgås med dotter och kolla på Arkiv X nu, pusssss.






Vanessa och jag på promenaden.

Förresten jag är så dum.
Går hos en optiker och fixar linser när jag är i Ulricehamn,
man får gratis synundersökning.
Sist jag var där så gick mina linser på 700 kr för 6 månader.
Hittade en sida på internet där jag får linserna för 318 kr med frakt.
Så därifrån lär man ju beställa men jag måste gå på undersökning en
gång om året för linsbäring.

Kommentarer
Postat av: Mickan - Frejas mamma!

Jättesöt dotter du har! ;)

2009-05-02 @ 21:28:43
URL: http://lillafreja.blogg.se/
Postat av: Therese

Do widzenia.



Vart är det du hittat de billiga linserna? Jag är ju i Borås på TvåBlå och fixar mina linser men de är sååå dyra och med min stackars ekonomi går det knappt ihop. Hade varit guld av dig om du kunde ge mig länk till sidan.



Har länkat bloggen så posta ett meddelande som en kommentar. Ha en trevlig helg! :)

2009-05-08 @ 23:29:32
URL: http://mtj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0