namnsdag

fy skämms på er, jag har faktiskt namnsdag idag fast jag bryr mig inte om den, kom inte ens ihåg det själv utan det var mamma som påminnde mig .

Tänkte jag skulle ätit mina två sista bitar av smörgåståran men jag är mätt. men då har jag en god frukost imorgon bitti när prinsessan vaknar. Mammas lilla sunshine.

Förresten, jag har hittat en så fin dopklänning på nätet, har även visat för Erik och han gick med på att jag skulle beställa därifrån, har skickat mejl till dom för att se om dom har alla klänningar på  lager.
Oh spännande!
Imorgon har jag tvingat Erik att verkligen gå upp klockan tolv och följa med mig för att besöka en präst så vi kan boka datum för dopet. Sen idag har jag suttit och funderat lite över efterätten på dopkalaset, jag vill ju ha en fin och riktig doptårta.
Man kan ju göra egna dessutom, tyvärr gillar jag inte marsipan så det kan man inte ha som täcke, och då fanns det ett täcke med vit choklad men det är inte säkert att alla tycker om det. Jag blir förrvirad, men en sak är säker. Hon ska då få ha en riktig Dop tårta, ingen tråkig kladdkaka !
Jag vill att folk ska tycka att tårtan är ett "waow" punkt slut. Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0