NATTI.

nu har jag lagat mat till Erik till jobbet imorgon så slipper jag tänka på det, blev bacon sås med creme fraiche och champinjoner.
gjorde även lite extra åt mig så jag bara kan koka lite pasta, sen kan ju sunshine få äta också :)
Har varit i Norrköping idag med sunshine och Marie, vet inte varför jag är så glad jämt nu, kanske är för det fina vädret :D
Sitter och kollar på skor nu också och så har jag hittat jättefina klänningar på Gina Tricot som jag kanske köper till dopet för på torsdag ska vi troligtvis in igen ;D
Har för första gången idag borstat Vanessas två små tänder, hon verkade tycka det var skönt än obehagligt.
Ne jag ska sova nu, nattti.

pusssss.




så här såg man ut idag i håret och smink.
sminkar mig ju aldrig nästan förutom eyeliner och mascara och lite
solpuder men jag använder brun utan sol i ansiktet, spray är det.
Skit bra!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är så fin så..

Gina har mycketfint handlar alltid mina kläder där typ :)

2009-05-26 @ 12:17:09
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0