norrköping.

varit i norrköping idag med Vanessa och Marie, var ju marknad där men det var massa olika rabatter
i affärer.
Igår var jag också i Norrköping. Jossan kom även till stan och var med oss.
Köpte mig ett par skor sen vita skor till Vanessa från HM. Jättefina!
Köpte även att smycke till mamma som jag skickade ner också till Ulricehamn som mors dag present.
Idag köpte jag klänning + byxor men inte rea, men iallafall detta var på Kappahl, rea huvtröja till mig (får ta kort och visa), fransgardiner (dom är uppe nu och det vart skit snyggt, hoppas det är lika mysigt imorgon när man vaknar och kollar) osv.
Ska nu försöka sova men Vanessa verkar lite för pigg för de :)
Imorgon ska jag och Vanessa gå på marknad här i Finspång iallafall :)



Dessa skor är verkligen hur sköna som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0