planering.

Igår fixade jag dopkorten i världens panik, Erik fick hjälpa mig med bild och text brevid i photoshop sen åkte jag in till media markt och hämtade ut inbjudningskorten och skickade iväg dom.
Så nu är det fixat, tydligen har även mormor köpt dopklänning i Polen men mått på längden verkade lite för litet på Vanessa så nu är det massa samtal hit och dit med mamma, men det löser sig.
Fick sovmorgon av Vanessa till åtta, hur underbart är inte det?
Idag ska jag tvätta och dammsuga, Vanessa har blivit riktigt livlig nu och kryper smått framåt men kan bli väldigt fort också.
Jag blir så glad över hennes utveckling, det är otroligt att varje vecka är det något nytt.
När Vanessa somnade för en stund sedan så började jag läsa första boken av Twilight, händer ju andra saker i boken än i filmen och jag är fast. Jag längtar efter dom andra böckerna.

Kan kanske kolla efter böckerna i Sthlm eller så beställer jag, vet ju redan vad som händer i slutet av den sista boken.




Dopkortet vi gjorde själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0