Vanessa.

Igår innan vi gick och försökte lägga henne så skrek hon mamamamama hela tiden och så fort jag sa mamma så skrattade hon, åroligt!
Nu sitter hon och klänger på mig hela tiden, tar tag i min arm och försöker få uppmärksamhet och ryper till mig och lägger sig i mitt knä och skrattar när man kollar på henne :)
Äntligen får man lite pengar imorgon, ska göra Nutella och Geisha cupcakes i veckan!
Ni vet ju hur galen jag är i Choklad, fast jag äter nästan aldrig det längre.
Ska se om jag kan göra lite olika cupcakes med massa smaker. Det ser ju så förbaskat gott ut!
Har ni smakat på chokladbullar dvs kanelbullar fast med choklad istället? Osch, rinner från käften när jag tänker på det, uh så gott!
Jag fortsätter gå ner i vikt så jag ska ut på promenad sen med sunshine! Och skriva matlista idag som jag inte fick gjort igår.
Nu måste jag sluta skriva innan Vanessa sätter sig här .

pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0