17 November

Idag har jag och Erik varit tillsammans i 1 år och 11 månader. Så nästa månad är det 2 år, hur ska man fira det?
Har bott hos Eriks föräldrar några dagar nu, för vi ska tapetsera lite i lägenheten innan vi flyttar in. Vet inte hur många rum man hinner innan vi flyttar in men aja.
Träffade Tomas och Emma innan, skoj! Hann tvätta lite också.
imorgon blir det likadant fast då börjar jag tidigare istället. Erik jobbar ju nu så jag är själv med Vanessa fast Eriks pappa är ju iof sjukskriven. På fredag ska jag in till Norrköping och köpa resten av julklapparna, vet inte alls vad jag ska köpa, har ont om tid dessutom, stressigt.



Eyeliner från Face är bra med pensel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0