25 December

Får önska god jul i efterskott från mig och Vanessa!
Fick jättefina julklappar detta året, men 99 % av alla julklappar fick dotter, en riktig hög :)
Allt från kläder till böcker och dockor. Så igår kväll läste jag lite sagor  för Vanessa som hon somnade till :)
Blev bla rödluvan, tre små grisarna osv.
Själv fick jag sminkning på make up store och produkter för samma värde (495 kr), pengar, choklad, kristall vaser och skålar, Peter Jöback cd-skiva den ska tydligen ha fått riktigt bra kritik!, pennor, smink från USA och Italien, vattenkokare, stavmixer m tillbehör, nattlinne som är röd med spets och sån jag kommer inte på vad det heter men det tillhör nattlinnet osv. Jättebra saker!
Så jag tackar Mamma, Pappa, Erik, Marie, Anders, Viktoria, Tommie, Josefin och sist men inte minst Vanessa :)
Vanessa blir dessutom 3 månader på lördag :D
Och 5 Januari ska hon få sin första vaccinations spruta. Här i Finspång lever jag än så länge bra, får ångest ibland men när jag tänker på framtiden så är det bäst. Det är 4 månaders väntetid på dagis i Finspång jämfört i Ulricehamn där man måste skriva in sitt barn så fort det är fött.
Men lägger in lite bilder från igår, inte dom finaste på mig men så kan det vara!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0