9 December

Yes, skön dag! Vaknade vid fem tiden första gången sen vid nio igen av att Vanessa skulle bajsa , sen fick hon mat och så bytte jag blöja och kläder och sen gick vi på stan. Gick till en av ulricehamns bästa frisörer och fick klipptid på direkten, vilken tur man hade! För sen var hon fullbokad. Så nu har man kortare hår och väldigt uppklippt.
Sen hem för att ge Vanessa mat och sen åkte vi med mamma till netto och sen hem till henne, åt lite mat och sen åkte jag, vanessa, mamma och min lillebror hit till lägenheten så fick jag hjälp med packningen. Så nu är köket i princip klart och jag är snart klar i ena rummet, och imorgon ska jag få hjälp igen av mamma. Så då kan hon ta det blåa rummet så är jag i princip nästan klar med allt.  Fixade i ordning i badrummet lite idag, ska bara packa i och sen rengöra allt.
Blir dessutom skit tokig då det blivit strul med min beställning på ny mobil, att det ska vara så krångligt hela tiden då!
Aja, nu ska jag gå och koka lite vatten, sen funderar jag på att sova lite om Vanessa vill sova, tror hon kommer sova gott i några timmar framöver då hon knappt sovit nu på dagen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0