Leona Lewis - Run

myslåt.
Har inte direkt känt för att uppdatera bloggen på någon dag då jag för det första inte hunnit och sen för att umgås med Erik så mycket som möjligt! Men fem dagar kvar sen är han helt och hållet min och Vanessas! Nästa månad har jag och Erik även varit ihop i två år,  tiden har gått väldigt fort. Och vi har även fått den finaste dottern, Vanessa!
I fredags på kvällen gick jag och Vanessa och köpte skjorta och slips till erik, spännande, sen när Erik kom så kollade vi på idol, gjorde mat innan så åt vi lite gott, sen efter en stund gick vi och la oss och hade allmänt mys =) Lördag bestämmde vi att vi skulle till Borås, så då åkte jag, Erik, Vanessa och min lille bror Jasin. Köpte mig en klänning som jag ska ha på nyår och julafton, köpte två tights, halsband, örhängen. Sen åkte vi till Coop och handlade lite. Kom hem, umgicks sen gick vi och la oss.  Idag sov Vanessa till lite innan sju tiden, så gick upp så hon fick mat, bytte blöja och sen umgicks vi lite sen somnade vi på samma kudde, där jag höll om henne, men hon är ju så mysig min gumma =) Om 20 dagar så är hon redan 3 månader ;O Men iallafall, vi gick upp vid elva tiden, åt lite hemlagad pizza som Erik gjorde igår och sen började vi packa, han tog köket och jag tog sovrummet, har kollat vad vi ska kasta för kläder, vad som ska till tvätten (nu låter det som att man är världens smutsigaste men vissa saker vill man bara tvätta om när man flyttat) och så har jag hunnit packa Vanessas kläder i kartonger. Sen åkte ju Erik ;/ Well, som sagt snart är han våååååååååååran! Imorgon hoppas jag att jag får reda på om vi ska flytta denna helgen som kommer, skulle vara skönt att inte behöva stressa sig innför julen. men jag kommer sakna mamma .. lite ångest, vet att det släpper men ändå. Kommer sakna hela min familj här men man måste även tänka på sig själv. Ne nu ska jag nog också sova som Vanessa gjort sen någon timma.

Älskar min familj Vanessa & Erik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0