Man kan inte alltid vara glad

Falsk falsk falsk falsk falsk, jag visste det. Jag vet inte hur mycket mer jag klarar av med detta, jag har snart ingen kraft kvar förutom till Vanessa. Jag ska packa, jag ska ringa samtal och säga upp överallt, jag ska ringa och tjata på majblomman om när någon kan ta över lägenheten, jag ska göra alla ärenden, jag ska jag ska jag ska! Jag är less på hela skiten nu!
Jag orkar seriöst inte kämpa mer för det här, jag är så förbannad !!! Stress stress stress.
Jag vill bara att allt ska vara över nu, varför ska alltid jag ta i tu med alla saker, det spelar fan ingen roll vad det handlar om!
JAJA, ibland får folk tycka synd om sig själva tycker jag.

Varit på föräldraträff idag sen gick jag på stan, provade lite kläder och kollade på julklappar. Vet iallafall vad jag ska köpa till Erik, men vet inte vilken doft jag ska välja!  Så om ni tycker om någon extra mycket av dom två som hamnar på bild så skriv. Det är även deostick på köpet. Priset är inte det billigaste men man får räkna med sånt, nr1 kostar 525 kr presentförpackning och nr 2 kostar 560 kr, skillnaden på nr1 och nr2 är att nr1 har 50 ml och nr2 75 ml.

Hittade en kjol till mig själv med rosett på, går en liten bit över midjan, men vad kan man ha för tröja under, något tajt. Vill inte ha långärmad skjorta för det tyckte jag inte var fint. Eller vart kan man köpa fina kläder man kan ha till julen?

JAJA, hej då.



Nr 1



Nr 2



Ska köpa denna mascaran imorgon , 129 kr på parelle, dom har special erbjudande på det. Hört att den ska vara riktigt bra!



Kommentarer
Postat av: Helen

Hej tycker du ska köpa nr 2 till honom tjejen/kram

2008-12-03 @ 20:29:08
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0