Tacopaj

Funderar på att göra det eller någon varm smörgåstårta men kan inte riktigt hitta något enkelt men gott recept. Får vara allt förutom fisk då. Äntligen kommer Erik idag, jag kan inte förstå att om några timmar så är jag i hans famn, ska bli massa pussande idag kan jag lova!
Var på gynundersökning hos min barnmorska idag dvs efterkontrollen och det gick jättebra, hon sa att det ser ut precis som om jag inte har fött barn, jag hade läkt väldigt bra även stygnen syntes inte och bristningen. Sen pratade vi om preventivmedel och hur jag upplevde förlossningen. Hon nämnde även att Vanessa är väldigt lik sin pappa.
Tänkte lägga in lite bilder på mig och Vanessa, tagna idag!
Ska vid halv fem till stan, handla lite mat och sådär. Men innan dess så ska jag försöka sova lite, får passa på.

Tacka vill jag göra Eriks familj för att ni helt enkelt finns där. Och även min mamma & pappa som ställt upp för mig. Jag uppskattar det väldigt mycket ska ni veta!



Trött mamma med livlig dotter :)

Kommentarer
Postat av: Emma

du har ju sååå himla söt unge asså :D

2008-12-05 @ 15:00:03
Postat av: Helen

Kan lova de e inte alls roligt därför vill jag köpa ett minneskort så hoppas vi kan göra de idag lr imorron innan vi ska till mamma & company..=) Va händer idag då? Kram

2008-12-05 @ 15:24:44
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: sandraa

Tjoho :) Bor du inte ihop med din kille eller jobbar han borta? :) Inte fattat riktigt hehe

2008-12-05 @ 17:23:32
URL: http://sandrastaar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0