10 December

Jag tycker dom smyckena är ursnygga, vad tycks?


1.


2.


3.


4.



5.


6.


7.



8.


Detta är även en parfym som jag kommer att köpa snart, den luktar så fruktansvärt gott! ;



Har packat någon timme idag. Är snart klar med ena rummet.
Finns bara stora rummet kvar men det är i princip ingentinng
och badrummet. Lite i sovrummet, men det är ytterst lite.
På lördag kommer Eriks föräldrar och sover över för att vi
sen ska bege oss till Finspång, detta händer verkligen på riktigt
men jag ser fram emot det så mycket. Kommer sakna familjen bara.
Och det väldigt mycket. Jag och mamma har ju som sagt en riktigt
bra relation och pappa med. Men pappa kommer troligtvis
till nyår, prinsessans första nyår, spännande =)
Vanessa har fått bada idag, så lycklig hon var, hon verkar älska
vatten. Och ibland när hon tjurar så tar jag upp henne och
så går jag till badrummet och ställer mig och henne framför spegeln
så hon ser sig själv så säger jag ; vem är skönheten i spegeln?
Så ler hon hur mycket som helst och små skrattar.
Så säger jag ; ja men det är ju du som är skönheten.
Vilken lycka det är att se sitt barn le, vilken upplevelse.
Nu ligger hon och sover så gott iallafall, har fått bra sovmorgnar nu
jämfört med innan. I morse vakna hon lite innan sex, det tackar jag för!
Och sen börjar dom banka på väggarna här något bygg företag
innan sju på morgonen, då vart man förbannad när man ville sova!
Tror jag också ska försöka sova snart, imorgon ska jag platta håret och
locka lite och sen kommer mamma vid två så vi kan fortsätta packa.



Förresten, två dagar kvar sen är älskling min och Vanessas på heltid! <3



Bilden på mig och Erik är tagen på Cypern förra året.



Snuttan ligger och sover så sött som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0