Zzzz...

Älskling ligger och sover här brevid, så fin hon är! Funderar också på att lägga mig.
Har tänkt och tänkt på hur man ska göra med lägenheten, jag har själv funderingar på att låna två hyror, sen är det inte säkert att man betalar dom två hyrorna men jag vill seriöst flytta nu, men vet inte riktigt hur jag ska göra.
Ska prata med Erik som äntligen kommer hem imorgon, fy vad skönt!
Halv nio imorgon ska jag till barnmorksan på efterkontroll, kolla så allt har läkt bra efter förlossningen.
Ne om ni har lust att skriva något snällt så gör det, men ni verkar inte så engagerade på att kommentera men läsa gör ni allt bra allihopa ;)



Till vänster ; Erik, min kusin Rafal från Polen och mammas man Hilal =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0