11 November

Prinssesan har varit vaken till och från några gånger, hungrig och byta blöja var det som gällde.
Nu ligger hon här brevid mig, håller på att somna dock. Ska göra iordning lite frukost till mig nu för första gången på länge, det blir musli med kanel & äpple och till det persika yoghurt, gott! Senare tänkte jag göra våfflor men har precis fått ner Gossip Girl så jag måste börja kolla på det, den serien är ju så bra!
Lagade mat till mig och Erik igår, blev kyckling och svamp sås, hur enkelt som helst. Och efterätt, vit choklad =)
Nu känner man sig riktig mamma aktig med alla saker man måste göra och gör.
Igår var vi på BVC, prinsessan har gått upp nästan 3 hundra gram igen, hon vägde förra månaden
5156 och igår vägde hon 5422 g :D Dom ska gå upp minst 100 g på en vecka sa BVC så det är inga problem med Vanessa inte :D
Vanessa har även börjat prata meningar nu, inte bara få ord, utan hon ger respons på om man pratar med henne, oftast.
Och lägger man henne på mage när hon är vaken så vill hon kräla sig framåt, fantastiskt!
Ah jag är stolt över henne, jag älskar att skriva om henne, så känn inte att det är uttjattat =)

Ne nu vakna prinsessan igen, ska pussa lite på henne och sen starta serien. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0