12 November

Precis kommit hem, har varit och tvättat lite kläder och sådär. Kollar på 3an nu, om människor som har sex med djur, vad är det för äckel-päckel?! Ye ye finns folk till allting.
Kollat igenom alla skivor med Sex & The city, nu har jag inga kvar =( Får börja kolla om igen, gör inte mig något alls =)
Vad mer finns det att skriva? Jag kommer säga upp lägenheten och det finns ingen tveksamhet med det, har även haft funderingar på att packa in i kartonger så man inte står där med allt sen..
Funderar helt ärligt på Finspång, pratade med mamma idag och här är tydligen skit svårt med jobb, behövs inte folk någonstanns och folk blir även sparkade för dom behövs inte. I finspång får man en lägenhet för rimlig hyra och med tillval, jag skulle ju utan tvekan ta bla tvätt- och torktumlare in i lägenheten, vilken lyx nu när man är små barns förälder!

Men jag ska vara lika fjantig som alla andra och ställa frågor som ni SKA och MÅSTE svara på! ;

- Vilka är ni?
- Varför läser ni min blogg?
- Vad tycker ni om mig?
- Hälsning till mig.


Försök inte att undvika frågorna för ni ska svara på dom ;D Come on gör mig gllllllaaaaaaaaaaaaaaad.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag läser :)

För att det är kul.

2008-11-13 @ 10:27:30
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Postat av: Emmapemma

Jag läser för jag tycker det är kul o läsa om bekantas liv när man inte pratar med dom så ofta :) Sluggerkärring :)



Ha det bra. kram

2008-11-13 @ 15:35:07
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: Helen

-Helen från Gbg.

-Den är intressant,roligt att läsa.

-Att du är en bra mamma till din dotter Vanessa.

-Hoppas att du kommer forsätta blogga så man har ngt att läsa =). Du är en trevlig tjej!

2008-11-14 @ 07:36:19
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0