13 November

Glad nyhet för oss, vi har tagit vårat beslut om flyttning... Och vi ska göra det, äntligen känner jag :)
Blir Finspång, och så nära man blir sin älskling, vanessas underbaraste farfar och så klart favoriten Jossan :)
Jag vill förklara varför jag vill flytta dit ; komma härifrån, nära till sthlm, norrköping och ulricehamn. Barnvänligt men mycket för deras erbjudanden på lägenheter. Jag ska kolla på en trea som är på 75 kvm och som egentligen kostar 4000 men om man väljer att få el och bredbandet så går hyran på ungefär 3400 kr! Man får rabatt på hyran för tillval. Och sen ska jag ju ha mitt tredje tillval och det blir  tvätt och torktumlare i lägenheten gratis :D Lägenheten ligger på första våningen så det är skönt och lätt att få upp vagnen.
En kvinna har bott där sen 88 så att hon jag pratade med i tele som jobbar på vallonbygden sa att det kommer att behöva renoveras en hel del, bla nya tapeter, kolla lite golv osv. Ännu bättre ;D Sen enligt beskrivningen så ska lägenheten ha en matsal också, men ett mindre sovrum men vad gör det! Vet även att vi kan bli av med denna lägenheten lika fort eftersom att många söker lägenheter här i ulricehamn, finns aldrig något ledigt. Så ta för er!
Sen älskar jag ju bara Norrköping, jag trivs som fisken i dom områden runt omkring Finspång.
imorgon ska vi iallafall till majblomman med pappa för att få besiktningspapper och lite sådär.
Ne nu orkar jag inte skriva mer, tycker ni är fruktansvärt taskiga som inte kommenterat sådär jädrans mkt ändå i bloggen! STOR BESVIKELSE PÅ ER, FY SKÄMMS!

Kommentarer
Postat av: Frida

härligt att ni ska flytta! kommer upp och hälsar på :)

2008-11-16 @ 13:00:09
Postat av: Anonym

Gud vad kul att ni ska komma hit :) när flyttar ni då? Kan vi ju ses osv :)

2008-11-18 @ 20:01:33
Postat av: Anonym

oj, syntes inte vem de var ifrån inhatewetrust.blogg.se

2008-11-18 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0