16 November

Sitter här i sängen med Vanessa pratandes ;D Och så äter jag naturgodis som Jossan lärt mig att göra ;D
Imorgon ska jag till BVC med henne, mätning och vägning.
Ska packa imorgon eller lite ikväll eftersom att vi ska upp till Vanessas farmor, farfar och faster i Finspång =)
Vanessas ena öga verkar inte okej, den är lite svullen och så rinner det tårar och så lite gult.. Det gula rinner inte men  ja vissa har sånt när man vaknar, då förstår ni nog vad jag menar för något.
Jag kommer inte ha data nu på två veckor förutom när jag sitter hos Eriks föräldrar då, så där ska jag försöka skriva lite blogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, Men hör av dig så kan vi ju ses lr något :) men när flyttar ni då?

2008-11-18 @ 23:39:59
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0