2 avsnitt kvar

av serien 90210, och då har jag sett dom elva avsnitt som är ute!
Serien är faktiskt riktigt bra, händer alltid något nytt så ingen dryg serie, skönt det!
Har kommit på en sak som jag önskar mig i julklapp, en plattång som är smal, så man kan locka håret, lättare att göra det med en smal plattång än med dom som är breda.
Pappa var på besök innan så då passade jag på att duscha också. Och nu ligger prinsessan brevid mig och sover så gott.
Hon fick plaska i sin badbalja innan när jag bada henne, hon älskar det, hon blir alltid så glad!
Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar henne! Hon är för alltid min och jag kommer alltid kämpa för att hon ska ha det bra i livet, hon betyder allt för mig!
Var även en snabb sväng på BVC idag för att väga henne, kunde inte låta bli fast jag inte hade tid. Och älskling vägde 5776 g :D
På onsdag är det läkar undersökning för henne och på torsdag fyller hon 2 månader :D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du har världens sötaste dotter.

Och ja det blir nog ljust när jag skrapat ihop lite peningar :)

2008-11-25 @ 09:10:18
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0