2 November

Då var man vaken igen för tredje gången, dags att byta blöja på Vanessa för hon har gjort ett stort A nu och det luktar himmelskt, not =)
Igår vid tolv gick vi ut på promenad, mötte pappa och gick ner till Ica och köpte lite gott. Träffade på en  kompis som har en dotter som fyllde 1 år i förrigår så då stod vi och prata om dagis och sådär. Hon har fortfarande inte fått dagis plats och det kan ju inte vara allt för skoj. Det är så fullt med det, så då fick jag mig en funderare, jag funderar på att kanske försöka få Vanessa till dagmamma istället för dagis. Jag gick själv till dagmamma innan istället för dagis och det var bra, jag trivdes.
Vet inte från vilken månad dom kan börja gå där men det ska jag försöka ta reda på iallafall.
Men iallafall, jag gick hem och umgicks med Vanessa, min lillebror kom förbi och sen kom Sofia och hennes  pappa förbi med en liten present till Vanessa innan hon skulle åka iväg till Örebro och sen åkte Jasin. Började kolla på film P.S. I love you och så hörde Jimmie av sig och frågade om vi skulle kolla på film, så var bara till att göra sig i ordning och dra iväg med Vanessa. han laga mat till oss, köttfärssås som blev lika himmelsk som vanligt och sen satt vi och pratade så blev inte så mycket film tittande. Sen började Vanessa somna, så vi åkte ner hit till mig och satt och prata en stund och sen åkte han hem. Härlig kväll. Men Vanessa ville inte somna lika lätt hemma, låg nog i sängen och försökte få henne att somna i två timmar, men till slut så gick det. Och så vaknade hon vid fem och så nu fem över åtta. Så ska fortsätta kolla klart på filmen tills hon somnat sen går jag och lägger mig igen, hon ligger här så fint =)
Imorgon blir det till att gå till BVC iallafall på vanlig undersökning, ska bli spännande ;D Och ikväll ska prinsessan få sig ett gott bad som hon älskar =) Ne nu ska jag kika på filmen igen, hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0