22 November

Har fastnat för en låt nu som jag till och med skulle kunna tänka mig att ha som min bröllopsdans, Sting - Fields of Gold.
Vackra låt! Den är perfekt, lyssnat på den några gånger idag och jag tröttnar inte.
Har precis duschat också, mysigt och så fick man sällskap av Erik också!
Är fortfarande i Finspång, åker hem nån dag snart, har varit och kollat på lägenhet idag också.
Har varit på Viberga idag och köpt almenacka till mamma, en av läder eller vad det är, det kommer hon bli  glad över för det vill hon ha vet jag!
Skriver mer någon annan dag.

Älskar dig Vanessa av hela mitt hjärta, min fina dotter blir redan 2 månader nästa torsdag och idag är det 8 veckor sen hon föddes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0