25 November










Mor & Dotter <3
För alltid vi Vanessa!

Detta är jag sugen på från lindex, fina va? ;


Den är så sex & the city aktig, typiskt Carrie! 199 kr.


En fin plast ros som man kan sätta fast, blir jättefint! 249 kr.


Klänning, behövs inte bälte för den är bra formad! 349 kr.


Rosa Brosch, 49,50 kr.

Har inte gjort sådär mycket idag, varit på stan två gånger. Skrivit under kontraktet på uppsägning på denna lägenheten.
Varit med Frida en stund också och sen träffat mamma en snabbis på hennes jobb så fick hon papper av mig som hon skulle faxa men har tydligen fått fel fax nummer så ska få se på torsdag vad jag får för nummer. Har kollat på sista avsnitte på 90210 som är ute, men det kommer nytt imorgon troligtvis, väntar bara på Gossip Girl för One tree Hill har jag sett idag. Imorgon 14.00 är det läkar besök, spännande :D
Nu sover Vanessa, ska ge henne en god natt puss.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klänningen som man inte behöver skärp till fina på gina för 199:- lite billigare:) å de ser precis lika dan ut, har en hemma å den ä jätte skön å använda:) Din dotter ä så söt:)

2008-11-26 @ 10:04:31
Postat av: Jennifer

Gud vad hon är fin jag kan inte sluta säga det.

Vad gör ni annars på dagarna kramkram!

2008-11-26 @ 11:02:55
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0