3 November

Precis haft besök av Tessan och Marie, trevligt!
Pappa var och besökte oss innan också, hade med sig kebab tallrik, gott!
Vid kvart i sju vaknade jag och Vanessa och så ringde mamma så vi åkte till henne halv åtta och sen åkte vi till europris, jysk och sen ica så jag köpte två paket blöjor.
Sen åkte vi hem till mamma och sen vid kvart över ett åkte vi till BVC mottagningen till bvc sköterskan för kontroll.
Förra måndagen på hembesöktet vägde dotter 4874g och nu idag en vecka senare väger hon 5156g så vilken skillnad nästan 300g och bvc sköterskan sa hur otroligt snabb hon utvecklas att hon är långt före än vad man borde vara men att det är hur bra som helst så då blev jag stolt ;D hört det innan men idag pratade till och med Vanessa med bvc sköterskan och skrattade och ryckte med ben och armar, drog till och med bvc sköterskans hår, där fick vi oss ett gott skratt =)
Gick till lindex idag och köpte två julklappar till Vanessa och fler lär det bli ;D Blev en morgon rock och en pyjamas som matchade =)
Förresten är mamma mia filmen väldigt bra, musiken är trevlig att lyssna på. Mycket bättre än när abba sjunger.
Ska gå och diska lite nu när Vanessa sover.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej på er !

Vad bra att Vanessa äter och blir stor. Vi kommer nog att se stor skillnad när vi träffas härnäst.

Jag ringer någon dag!!!

Marie

2008-11-04 @ 07:29:07
Postat av: Josefin

monkan monkan, hoppas allt är toppen?

saknar er ju redan, men jag hörde att ni kommer till jul iaf. :D nu blidde jag glaaad.

jaja, vi ses... ta hand om er!

pusskram

2008-11-04 @ 18:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0