4 November

Lite om dagen ,

vaknade tidigt och matade Vanessa, sen somna vi med henne i min famn. Vaknade en stund senare med mat igen och sen tog jag på henne och så gick vi ut på promenad, till ica och sen hem till Miah,och det var ungefär elva - halv tolv. Gick tio över två hem till mamma och var där i en ca 45 minuter och sen gick vi till stan igenf ör att gå till banken en snabbis.
gick till klädaffären impact här i Ulricehamn och la undan en jacka till Erik som jag kanske ska köpa som fars dag present men den kostade enhel del. Men jag och Frida ska troligtvis till borås i veckan så jag lägger nog tillbaka jackan för i Borås har man lite mer att välja mellan. Ska iallafall köpa en röd klänning till Vanessa som hon ska ha nu på julafton men så klart fanns inte just hennes storlek vid den tidpunkten men alla andra storlekar! Så jag hoppas den finns i Borås. Tro mig, hon kommer vara vackrast i världen =)
Gick lite på stan med Frida samtidigt som Vanessa sov gott i vagnen och sen gick jag hem. Varit ute minst fem timmar idag, skönt. Efter en stund kom Frida så lagade vi mat, det blev kotletter, pommes och sås och sen gjorde vi Fudge kaka som jag snart ska smaka på ;D
Har slagit in två julklappar till Vanessa med nalle puh som ni ser på bilderna.
Sen har jag pratat i tele med Erik nyss, myyyyyys <3 Giftermål 27 september 2009 <3

Nu håller Vanessa på att vakna så ska ta upp henne och sen kolla på Gossip Girl.


Svar till dig Jossan ; Vi saknar dig också! Väldigt mycket! Allt är jättebra med oss och Vanessa växer för fullt. Hälsa alla från oss så försöker jag uppdatera här så mycket som möjligt så ni vet vad som sker :) Puss <3

Nalle Puh julpresentpapper och Vanessas 2 julklappar än så länge =)



Ny bild på Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0