6 November

Åååh blir lite ledsen, hittat en jättefin klänning till Vanessa som jag ville att hon skulle ha till julen men hennes storlek är slut. Gick in på hemsidan och hittade den men då var den slut på lager .. ;/
Men ska ringa kundtjänst imorgon och hoppas på att man har tur och dom får in den på hemsidan igen!
Fick ett brev idag av bolaget som vi hyr lägenheten utav om att vi måste flytta våra saker från förrådet för vi ska ha vårat förråd tydligen vid tvättstugan fast på vinden och det ligger i ett annat hus! Vad ska jag göra med vagnen!? Kan inte ha den här nere för det är aldrig låst på nätterna vid utgången så där vågar man inte lämna den!
Jag vill helt ärligt inte stanna kvar i denna lägenheten, har inte ens bott här i två veckor men det är så mycket som måste göras men inget händer. Kan inte få tag på henne som jobbar på hyres bolaget, inget händer!
Inte nog med att vi har tvättstugan i andra huset men så vårat förråd ska också vara där!?
Jag känner att det är jobbigt och svårt så här när man har en bebis att ta hand om, det blir jobbigt att ta på Vanessa varma kläder för att sen bära tvätt , och sen ut i kylan för att gå en liten bit för att komma till tvättstugan.
Kanske inte låter som ett mega problem men det är det, för jag är själv hela tiden nu, och visst i december blir det lättare men ändå!
Och vagnen, det är det största bekymmret! Aldrig att jag lämnar en splitter ny vagn i det andra huset, vet vad det är för folk som bor där och nej tack.
men nu ser jag bara en större anledning till att flytta härifrån, hade varit skönt!
Iallafall så var vi i stan idag kvart över elva jag, vanessa och pappa för att gå till bolaget som äger huset men nej ingen var där, har försökt ringa hela dagen men inte som svarat.
Sen gick vi och åt iallafall och sen gick vi hem. Matade Vanessa och så somnade vi i en halvtimma tills prinsessan vaknade igen och var hungrig ännu en gång. Sen kom pappa på besök efter några timmar så då passade jag på att duscha idag igen.
Fick lite pengar av pappa som present till Vanessa,  han ville att jag skulle köpa något till henne imorgon på lindex, kommer ju bli skit bra ;D Frågade om det skulle vara julklapp men icke, skulle köpa något hon behöver fast hon har allt hon behöver i princip, men snällt!
Nu sover Vanessa iallafall och jag tänkte passa på att kolla lite på CSI.


Klänningen jag vill att Vanessa har på julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0