9 November

har precis stekt klart hemmagjorda hamburgare! Och så gjorde jag chokladmousse med crisp och med mörk choklad över, hoppas det blir gott ;D Erik verkade tycka om det som fanns i bunken så att ;D
Idag har vi sovit i princip hela dagen förutom när Vanessa varit vaken, min lille prinsessa ligger här brevid och pratar nu. Ska bada henne lite senare, det lär hon gilla, får hon plaska med fötterna i vattnet :)
Imorgon ska jag på möte klockan tio och halv två ska jag till BVC sköterskan, ska bli spännande att se hur mycket Vanessa väger, längtar så otroligt mycket!
Det är ofattbart hur mycket en människa kan betyda för en, obeskrivligt. Dom som har barn förstår exakt vad jag menar.
Tyvärr har vi inte varit ute på promenad idag men det har ju varit jäkla vind och storm ute med massa regn ;/
Fick igår ett brev om att föräldraträffarna börjar i december för våran grupp, spännande att se dom andras bebisar men ingen slår Vanessa.
Jag var nog först av alla som fick barn från gruppen, har pratat med 3 av dom som skulle ha före mig och jag fick före dom och den 4 skulle ha i slutet av oktober så hon kanske fått sin?
Skriver mer igen imorgon, måste ju uppdatera för Vanessas farmor, farfar och faster om lilla Vanessa så dom vet :)
Vanessa berättade iallafall igår att hon är tillsammans med Robin som sjunger i Idol men att hon är intresserad av Kevin *skratt* ;D Ne ni förstår att jag skojar, men man måste ju få ha det skoj med sin dotter när hon pratar och man ställer frågorna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0