Aaaaaaaaaaaaaarg!

Det var precis som jag trodde, vinden i andra huset!
Fyra våningar upp!  Och vi får ha vagnen i cykel förrådet där två stora hus har tillgång till vagnen!
ALDRIG! Inte nog med att vi NU står i kö för tapetsering av köket, stora rummet och hallen och ett sånt avtal hade vi inte!
Bli inte förvånade om jag säger upp lägenheten, jag mår dåligt av att ens vara i köket för det ser ut som det gör!
Men kanske ett tecken på att jag ska flytta härn som jag tänkt göra ett par månader nu!
Ne nu ska jag ut med Vanessa på promenad. Måste iväg och köpa lite mat, blöjor och så ska jag till Lindex och se om dom fått in lite nya saker och prata med dom om klänningen! Jag vill så gärna ha den!
Sen till systemet en snabbis och sådär. Ne nu slutar jag skriva innan jag tjurar ut totalt i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Jag har försökt att ringa till dig/Eriks mobil men ingen svarar.

Jag förstår om du deppar ihop för lägenheten. Det verkar ju helt tokigt att ha sitt förråd i ett helt annat hus, även detta med barnvagnen.

2008-11-07 @ 14:12:04
Postat av: Bea :)

svar : jaha okej! nä han bor väll en 40 minuter bort typ

2008-11-07 @ 15:35:26
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0