En sisådär dag!

Men fick iallafall tag på klänningen, då vart jag glad. Så Jimmie hämtar den i Borås eftersom att han ändå är där, mycket snällt. Uppskattar jag massvis!
Sen har jag hittat en annan klänning, fy skämms vad man skämmer bort sitt barn men den var ju bara så urgullig ;D
Sen träffade jag min farbror och hans fru så pratade en stund på Ica. Var ute på promenad i tre timmar , skönt!
Ska snart gå igen, det är skönt och jag börjar få ont i huvet dessutom.. Illa.
Imorgon ska vi äta smörgåstårta hos mamma, för lillebror fyller år på måndag.


Den är våran nu ;D



Denna vill jag köpa, vad tycker ni ?=)

Kommentarer
Postat av: Helen

Jätte söt klänning nr 1 & 2. Liknar en klänning madeleine hade innan nr 2 alltså fast den va rosa med vita prickar =). Kram

2008-11-07 @ 16:44:39
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0