Mamma Mia - The movie

Jaoo, ska snart kika på den, så fort prinsessan vaknat och ätit lite. Filmen är nere om 13 minuter så att.
Har varit på kvällspromenad med prinsessan innan och min pappa sen bada jag henne en stund när vi kom hem . Har en super bra massage olja som jag häller i badet, hon blir otroligt mjuk och len och så har hon shampo med liten skvätt av olja som luktar gott. hon älskar att bada , plaskar gärna i vattnet =)
och sen fick hon äta och så somnade hon så gott och nu hoppas jag på att hon vaknar snart igen.
Har blivit en helt annan relation med henne nu när man fått vara själv med henne, en mer underbarare relation. Hon är min själsfrände, hon är mitt allt, hon är dessutom beroende av mig vilket man inser.
Imorgon blir det iallafall bvc möte halv två för vanlig kontroll, spännande ;D Sen ska jag köpa blöjor och gå på en lång härlig promenad. Ska även till ulricehamns kommun, prata om dagis och dagmamma. Man måste ställa sig i kö så fort barnet är fött för att få tid så fort som möjligt, efter 1 år och 3 månader om man fortfarande inte fått plats så får man ersättning.
Ska se vad det är mer som gäller iallafall. Sen tänkte jag baka fransk chokladkaka med glasyr över, köpte 15 dl grädde igår som håller till 26 november så då får man använda lite grädde imorgon sen tänkte jag göra köttfärssås någon gång i veckan, gott ;D
Kom på det innan, igår var det 5 veckor sen jag födde prinsessan, kan fortfarande inte förstå att det var hon som var i min mage, att en sån fin liten varelse bakar i princip i magen på en som man sen måste föda, vilket ansvar man har hela tiden =)
Ne nu ska jag kika på filmen för den är klar. Skriver kanske sen och lägger in recepten =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0