stolt mamma!

det är jag verkligen till Vanessa! Var på 2 månaders läkarkontroll och Vanessa var ett super bra exempel för hur ett friskt barn ska vara och se ut, jag blev väldigt glad! Och stolt som sagt! Vägde henne idag, och den stannade på 5882 g och hon är nu 59 cm lång! Fantastiskt! Hade mysig morgonstund idag, båda två somnade tätt intill på min kudde, så tänk er, dela kudde och täcke med sin prinsessa är inte helt fel, vi båda känner oss trygga.
Men till något annat nu, har städat köket idag! Och det en hel del! Det kan kännas gott att komma in och känna fräscheten av nystädat!
Och nu ska jag lägga in potatisgratängen i ugnen sen salta, peppra och steka svamp filéer, gott!

Love Vanessa & Erik





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0