30 Oktober

Detta blir mitt första inlägg i min nya blogg för här kommer jag börja skriva istället.
Designen kommer att ändras så fort jag bara lär mig photoshop! Men det är lite svårt i början.
Prinsessan var med i Ulricehamns Tidningen idag, så underbart vacker.
Idag har vi inte gjort så mycket, Vanessa har varit vaken i princip hela dagen!
Så jag hoppas på att hon kommer att sova bra inatt!
Imorgon åker Erik tillbaka till lumpen så jag kommer vara själv med prinsessan till nästa fredag men det ska gå bra.
Ska troligtvis en sväng förbi mamma också. Ska till Lindex en snabbis imorgon, fick sms därifrån idag att jag får ta 2 reavaror och betala för 1 så man kanske kan börja fixa någon julklapp eftersom att mamma och vanessas farmor redan börjat köpa julklappar =)
Dessutom har det börjat snöa lite här idag.
Vad har hänt mer? Hmm ... Jo Vanessa lyfter mer än gärna på huvet som ni kan se på bilden, så sjukt underbart och så hennes små ljud när hon försöker prata, man önskar att man kunde förstå. BVC sköterskan har själv sagt att Vanessa är väldigt tidig i sin utveckling vilket hon själv sett med sina egna ögon. Det är skoj att höra =) Kanske skriver om en stund igen.



















Kommentarer
Postat av: Erik

Ville bara säga att jag älskar dig=) Kommer sakna dig när jag åker tillbaka till militären. Kyss på dig

2008-10-31 @ 01:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0