31 Oktober

Vaknade för inte så länge sedan. Erik har åkt till lumpen i morses så vi sa hej då sen tog jag tidningen till sängen och läste medan Vanessa pratade sitt lilla språk med mig =) Till slut somnade båda två och nyss har hon ätit =)
Ligger i soffan här brevid mig och ser allmänt oskyldig ut och håller på att somna så funderar på att gå och lägga mig igen jag med.
I helgen händer inget speciellt,  blir till att slappa lite. Kolla klart dom sista skivorna från Sex and the city =)
 Kanske kan få tag på Frida så vi kan umgås lite, det var trots allt någon vecka sedan man träffade henne.
Eller Sofia eftersom att hon tjatat om att ses i evigheter nu =)
Skriver sen, ska umgås lite med min dotter som vaknat nu igen och försöker prata =) hej då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0