7 månader.

Ja må min prinsessa leva uti hundrade år, idag fyller Vanessa 7 månader redan, grattis dotter!
Oh, vad jag älskar henne, av hela mitt hjärta <3
Tänkte bara snabbt skriva lite över vad som hänt i mitt liv igår ;
Jag var i Norrköping och shoppade igen :D
Köpte peeling till ansiktet, vatten till ansiktet, nappar, napphållare, väska, t-shirt till erik, badskum ifrån www.lush.se fick då även med mig två prover med kiwi tvål och peeling för kroppen av choklad, badbomb, ring odv. Sen åkte jag och Vanessa till City Gross och handlade sen hem.
Idag har jag inte gjort så mycket, varit på samtal hos kuratorn här i Finspång,ibland behöver man prata av sig och få råd för helt ärligt börjar jag tröttna på pratet om mitt humör, mitt humör är inte så farligt som ni påstår att det är, men istället kanske ni borde fråga mig varför istället för att så fort jag bråkar så blir det prat om mitt humör, är det verkligen så att man alltid ska skylla på den för att just ha något att skylla på?
Har ni tänkt på att något kan vara väldigt fel? Önskar ibland att jag hade stannat kvar i Ulricehamn, så jag kunde fått vara nära mina föräldrar hela tiden som ställt upp och som alltid undrar vad som hänt när jag är ledsen eller frånvarande istället för att nämna mitt humör, kanske därför man har så bra relation med dom.
Jag är faktiskt väldigt trött på att ta på mig all ansvar, att hålla reda på precis allt men sedan få skiten för minsta lilla fel jag gör, är det inte tillåtet för mig att göra fel?
MEN allt som har med Vanessa att göra, det ansvaret tar jag mer än gärna hand om. Varje dag i 7 månader har jag gått upp med henne och det ska alltid vara så.
Jag älskar att ge henne kärlek och dessutom oftast blir hon lugn hos mig när hon vill till någon, det är en fantastisk känsla att ett barn behöver en och vill vara med en. Jag älskar det.
Jag skiter i om ni tycker att jag tycker synd om mig själv för er åsikt existerar inte längre för mig, jag orkar helt enkelt inte bry mig om något annat förutom Vanessa och min familj i Ulricehamn.
Nu ska jag lägga in lite bilder från idag, puss.






väskan jag köpte igår på rea.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu måste jag fråga. När du skriver ni vilka menar du då...

Tag gärna upp det med de som det gäller och inte genom din blogg!!!

Marie

2009-04-28 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0