svar.

Nu blir jag lite förrvirad, I min blogg skriver jag vad jag vill.
Det är inte mitt ansvar om folk tar åt sig över inlägget, jag skrev som jag känner.
Jag tänker inte peka ut någon i min blogg heller, varför skulle jag ens göra det?
Seriöst, ni får prata och tycka vad ni vill, jag bryr mig helt enkelt inte längre.
Men visst får folk sig en tankeställare av det man skrev?
Iallafall behåll era kommentarer för er själva, jag tänker inte spela någon teater på att
allt är bra.
Folk som känner mig bra vet att om jag inte är på humör eller om jag verkar frånvarande
då pratar man inte med mig på en stund, det går över.
Jag skulle också kunna sitta bakom en data skärm om jag har ett bra liv och kommentera om andras
negativa känslor.
Det finns en stor anledning till varför jag skrev det inlägget igår, men det finns däremot en person som vet exakt varför,
en person som jag trodde litade på mig men som inte gjorde det. En person som tror att jag skulla hindra, som om jag vore den mest taskigaste på denna jord. Som att jag är iskall. All arbete jag gjort har inte varit uppskattande alls.


Dock är Vanessa det viktigaste i mitt liv, det bästa som finns!

Jag och prinsessan har kollat på Arkiv X hela dagen sen satt jag ute med henne på gården en stund.
På torsdag kommer troligtvis pappa upp, jättekul.
Nu ska jag och prinsessan sova!

Älskar vanessa, mamma, lillebror och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0