Norrköping

Varit i norrköping idag och lämnat in Cv,n till olika företag, lite försent nu att få till sommaren men värt att chansa ändå!
Nu tänkte jag lägga mig brevid min älskade och finaste dotter Vanessa men först ska ni få en bild på Vanessa när vi var ut på gården för två dagar sen, njut :)

Måste också få skrivet en sak för jag blir bara så arg på folk som är "sjuka" när dom har möjlighet att tjäna egna pengar och jobba. Förstår inte hur vissa tänker så ologiskt och tror att dom kommer få jobb serverat på fat.
Vi må inte ha jättebra ekonomiskt men vi klarar oss väldigt bra och det blir bättre när jag får börja jobba.
Tänker inte sitta hemma som vissa andra gör.







Kommentarer
Postat av: Penny

Håller helt med dig, min ena bror är så att han tror att jobben ska komma flygande in i brevlådan.Jag blir så irreterad på sånt. Sedan att många inte vill jobba av ren lathet.

Lycka till med jobbletandet :)



2009-04-17 @ 15:59:35
URL: http://memorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0