sitter och gråter

läste precis en blogg och kollade även på bilder, började gråta.
Handlar om en mamma som förlorade sitt nyfödda barn, jag inser vilken tur jag själv haft!
Även om allt gick bra för mig under förlossning och hela graviditeten så kan jag inte föreställa mig hur
man mår efter att ha förlorat sitt barn, vill aldrig ens tänka tanken men fy vad jag blir ledsen.
Jag kan inte beskriva med ord ..

Länken är iaf ; http://smultronrtbebis.blogg.se
Om du vill att jag ska ta bort länken så säg till. Men jag önskar dig verkligen all lycka och jag beklagar.


-

Vanessa är fortfarande sjuk men hon sover nu. Ska försöka sova nu jag med för hon kommer säkert vakna inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0