vikt.

Ställde mig på vågen idag, har gått ner 3.2 kg, jag blev jätteglad!
Så varför inte fortsätta gå ner för?
Ska starta en blogg där jag bara skriver recept, vad jag äter varje dag och försöka ta kort samt skriva hur viktminskningen går.
Iallafall har inte ätit någon frukost idag, har försökt sova så mycket som möjligt eftersom att jag mått som jag mått.
Men jag gjorde köttfärssås och spaghetti och tog lite i en skål, annars blir det i en stor tallrik.
Ikväll har jag ätit quorn biffar med smak av ost och tomat, samt couscous, creme fraiche sås med salladskrydda, bland sallad  och fetaost!
Till efterätt blev det tinade blandade bär, mango i bitar och kesella jordgubb & lime.

Imorgon 13.00 ska jag, Erik och Vanessa gå på riskutbildning för barn kan man säga. Om något fastnar i halsen på ett barn och många många fler saker. Spännande och intressant! Lika bra att lära sig allt sånt så man kan ifall om något händer och dessutom vem gör inte allt för sitt barn? :)





Härlig mat och efterätt det blev idag
Bilderna tagna av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0