Frågor & Svar.

Vad heter du? Monika
Vart bor du? Finspååååååååååång
Trivs du där? Jodå, saknar Ulricehamn ofta dock!
Brukar du läsa horoskop? Tror inte på den skiten
Har du körkort? Yes!
Favoritdjur? Vet inte.
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder, skor, VANESSA =)
Brukar du bli för full? Längesen

Antal kuddar i sängen? 5 stycken.
Kan du baka bullar? Brukar inte baka bullar men borde nog göra det någon dag kanske!
Bläck eller blyerts? Spelar ingen roll. Är mest petig på pappret, vill att det ska vara mjukt!
McDonald's eller Burger King? Mc Donalds, har typ aldrig ätit på Burger King.
Är du allergisk mot något? Något men vet inte vad
Äger du ett busskort? Nej.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön
Hur ser du ut idag? Svart klänning och utsläppt hår
Nästa mål i ditt liv? Komma på vad jag vill i framtiden? Och jobb så klart!
Vad såg du senast på tv? Jurassic Park 2
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer?
Vem ringde dig senast? Erik
Vad sa den som ringde?  "Skulle bara se om det funkade att ringa från min mobil"

Antal timmar sömn inatt? 6-7 timmar.
Sov du ensam?  Nej, med Vanessa brevid och Erik.

SENASTE PERSON SOM...


Sov i din säng:
Vanessa och Erik
Såg dig gråta: Erik
Fick dig att gråta: Erik
Du gick på bio med: Erik
Du gick på stan med: Pappa, Erik och Vanessa
Skällde på dig: Erik
Skickade ett e-mail till dig: Facebook

 

HAR DU NÅGONSIN...

Bråkat med ditt husdjur? Ja, när vi hade katten :)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
Jag vet faktiskt inte
Tar du droger? Aldrig provat och kommer aldrig göra det.
Vad är du mest rädd för? Att något ska hända Vanessa
Vilka kläder sover du i?  Inga alls.
Vart vill du gifta dig?
Ville gifta mig innan men nu vet jag inte om jag vill det längre
Vad hatar du verkligen?
Folk som lägger sig i.
Har du varit kär? Ja i 3 stycken
Kör du bil? Jarå, ganska ofta
Har du ett jobb? Njae, är mamma ledig så det är väll ett litet jobb med dåligt betalt hihi =)
Gillar du att ha folk omkring dig? Beror på vilka
Är du ett hälsofreak? Perioder
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Hm, var kär i mitt ex länge men vi vart aldrig tillsammans igen.
Är du ensam nu? Nej, pappa sover och Vanessa står vid bordet
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Doda - Dziekuje (saknar Polen så Polen får komma till mig genom musik)
Vill du gifta dig? Jag veeeeeeet inte.
Vill du ha barn? Har redan min finaste dotter :)

FAVORIT...


Rum i huset?
Sovrummet
Typ av musik?  Ballader och dansmusik!
Månad? Juli och December

DE SENASTE 48 TIMMARNA


Gråtit?
No No
Köpt någonting? Mat
Varit sjuk? NoNo
Sjungit? Alltid =)
Sagt "jag älskar dig"?  Ja, till sunshine =)
Träffat nån ny person?  Som att man kan göra det i denna hålan
Saknat någon? Jao
Kramat någon? Jao
Kysst någon? Puss på munnen några gånger
Haft sex med någon? Secret i never tell

 

FÖRST


Första bästa kompis:
Isabell
Första jobb: Frukt och Grönt
Första inhandlade skiva: Spice Girls eller Backstreet Boys
Första begravning: Min mormors mor
Första piercing/tatuering: Hål i öronen, tatuering för två år sen på Cypern


Kommentarer
Postat av: Markku

Du har visst ätit på Burger king i Borås.. jag vet för jag bjöd.. :) Puss!!

2009-08-26 @ 20:56:44
URL: http://maxer.bilddagboken.se
Postat av: Sandra

heej, är ni tillsammans igen? :) Vad roligt isåfall!

2009-08-28 @ 18:32:49
URL: http://sandrastaar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0