God morgon?

Tur att man inte har svårt för att bli pigg iallafall, Vanessa har krånglat jättemycket inatt.
Vrider och vänder, sätter sig upp, tappar nappen och så håller det på så helaa natten lång.
Men man kan ju inte vara arg, jag vill ju mest förstå om hon ligger obekvämt, om det är för varmt eller om det är mardrömmarna som spökar ;/
Såg innan när jag vakna att det är en solig och härlig morgon men det skulle tydligen bli regn ändå på eftermiddagen?
Ikväll ska jag, Vanessa och Emma in till stan, kommer bli jätteroligt.
Nu på förmiddagen öppnar en butik här i Finspång med barnkläder tydligen, jag såg det häromdan när jag gick förbi så dit ska vi gå sen :D
Måste gå iväg nu, känner från långt håll vad VAnessa har gjort för smarrigt i blöjan =) hihi.

Kraaamar.



Saknar min pappa.



Min kusin Rafal



Tomek, min mammas systers man.

Jag saknar alla från Polen och Ulricehamn.

Skriver mer sen, ska fixa håret som jag hade för någon dag sedan och sminka mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0