Grattis mother!

på födelsedagen!

Igår kväll bowlade vi, riktigt kul ändå. Jag drack en drink som fick mig att flyga på små rosa moln, Long Island "tror jag att det stavas".
Hade innan det druckit en Pina Colada och en cider.
Som vanligt ställer jag absurda frågor till folk och kommenterar, varför?
Jag har ingen aning, jag pratar för mycket också fast jag är medveten om vad jag gör.
Men vad gör det, man måste få vara mänsklig också!

Nu har jag precis lagt in pizzan i ugnen så snart blir det mat, sen ska jag sortera kläder, sätta på tvätt maskin och sen kolla film.

Här är lite saker som jag är intresserad utav att köpa i London , ska förresten kanske köpa en Calvin Klein parfym som fallit mig mycket bra i smaken ;




Skriver snart igen.
Ska tipsa om ett hårspray som ska vara bra för volym i håret!
och sak till läpparna jag ska köpa!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ä

Tjoho!!! Vilken calvin klein parfym menar du???

2009-08-30 @ 16:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0