Ledsen men jag äter inte fisk..

Trots att jag faktiskt borde göra det så slutade jag för många år sedan.
Fick ett stort ben i halsen och efter det slutade jag. Får ni ben i halsen så är faktiskt knäckebröd jättebra att äta
för det hjälper till att bli bättre, ett litet tips bara ! :)
Pappa har kommit upp hit till Finspång så han har varit här på besök så idag åkte jag, Erik och pappa för att fiska och klart man fick en gädda, inte stor men ändå vilken tur man haft den senaste tiden och det på samma ställe :)
I fredags var jag, Emma och Vanessa i Norrköping på marknaden.
Köpa Cocos bodylotion från Oriflame, donuts med chokladsmak så klart! =) och en stor rosa häst ballong till Vanessa.
Har börjat bli en liten tradition det där att köpa ballong, sist vi gjorde det hamnade vi i tidningen dessutom :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer i bloggen, har liksom bloggtorka nu för tiden. Har ni förslag?



Jag trivs i ljust hår, ska försöka att undvika det mörk bruna
på väääääääääldigt länge.



Lääängtar tills detta kryp försvinner !


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är ju bra på recept så det kan du ju skriva =)

2009-08-25 @ 23:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0