Pizza och symaskin.

Har sytt lite idag, det är en utmaning men vilket roligt resultat det blir :)
Har precis gjort pizzadeg, vi tänkte göra pizza för det älskar ju Erik och
idag klarade han teoriprovet så jag hoppas han får körkortet för han har uppkörning nån gång
men när säger jag inte :)
Har varit och kollat på dagiset idag, det var helt okej, en sträcka att gå men helt perfekt för Vanessa :) Och det
gör ju nytta för mig med :)



En ICKE OKEJ bild men man är lite brun iallafall =)





Saaaaaaaaaknar min Vanessa som varit ifrån mig några timmar nu :(

Kommentarer
Postat av: Emma - foto

Nice det blev =)

2009-08-11 @ 12:54:17
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0