slappdag

Har det verkligen varit, vaknade sex imorse med Vanessa hade lite ont i huvet men sen när jag gick och la mig så trodde jag att det skulle bli bättre.
Vanessa vaknade efter bara någon stund ochjag hade riktigt sprängande huvudvärk så jag försökte väcka Erik hela tiden
som sa att han också har jätteont i huvet men han gick upp ändå och vi slappade här i sängen med Vanessa.
Tog två huvudvärkstabletter och efter en stund så försvann min huvudvärk och då kollade vi på film.
Nu sitter Erik i badet och efter det ska vi kolla på film igen.
Igår var vi hos Pegado och grillade och hans tjej var även där.
Sen spelade vi Wii, vad roligt det är alltså men vad svettig man kan bli :)
Imorgon ska jag städa lite, rengöra kakel och
spis, tvätta som vanligt.
Oh har hittat en fin sak frÅn Hm som jag vill ha ;



Imorgon ska jag och Erik iallafall möblera om i lägenheten.
Sen rensa lite och så får Erik åka till tippen har vi sagt
och det gör han säkerligen så som han älskar att köra bil nu
sen han fick körkortet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0