14 Januari

Nu var det några dagar sedan jag skrev här sist!
I måndags var jag på gympa, igår gjorde jag inget speciellt, idag har Anders (Eriks pappa) visat mig var mogård ligger någonstans, ska ju på informations möte där imorgon vid fyra tiden, tror inte att jag får jobb men jag hoppas iallafall. Annars har jag visat mitt intresse ändå. Kollade på Gossip Girl igår och one tree hill, spännande men måste dock erkänna att jag gillar Gossip Girl så mycket mer än One tree hill! Och snart ska jag kolla på 90210! Tänkte lägga in lite bilder sen på vad jag troligtvis ska beställa från internet. Men först ska jag passa på att kolla lite på 90210 medan Vanessa sover.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman =)

Skulle jag kunna få sno ditt hjärta som du har på din sida? skäms de e så fint och tänkte om jag fick, så skulle jag vilja ha den på min blogg. Men annars letar jag efter nåt annat isf =)

Hoppas ni mår bra och så annars =) så får vi komma å hälsa på snart med =) puss puss systra mi =)

2009-01-15 @ 20:29:46
URL: http://malinandersson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0