15 Januari

Två dagar kvar tills jag och Erik har varit tillsammans i två år, grattis till oss.
Hann inte lägga in bilder igår som jag skrev, jag var för trött och tur det för Vanessa vaknade lite efter fyra så jag behövde sova tidigt.
Imorse skjutsade jag Erik till skolan sen åkte jag och Vanessa till Norrköping, där köpte jag skor (A), två par jeans byxor och jul ljusstake, sen åka hem till Eriks pappa som kollade bilen eftersom den låtit lite konstigt men det måste varit pga av kylan, sen hem, duscha, göra sig i ordning, Erik kommer hem och sen åker jag på mötet. Kan inte direkt svara att man får jobb där, dom verkar ute efter folk som är äldre och med mycket erfarenhet, men jag har sökt lite andra jobb nu.
Komma hem, va hemma tio minuter sen åka iväg för att hämta Emma och iväg till Maries dunder gympa pass :D Men där fick jag attack huvudvärk så jag åkte hem efter halva tiden, varit i affären nu och köpt lite mat till Vanessa, blockchoklad, tidning som jag nu ska läsa i badet i lugn och ro! Imorgon får vi se vad som händer, vill åka till Norrköping och lämna in CV till olika affärer, så ska försöka göra det. Nästa helg ska vi troligtvis till ulricehamn om vi får låna bilen dit så klart, stanna där hela helgen. Men jag får sluta skriva nu, annars kommer jag aldrig iväg för min avlsappning i badet =)






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Naw så söt hon är. <3

2009-02-17 @ 11:47:12
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0