16 Januari

En och en halv timma kvar tills jag och Erik har varit tillsammans i två år, grattis igen till oss!
Idag hade Erik träning i Norrköping så jag och Vanessa åkte med Anders och Marie och Erik till Norrköping.
Sen åkte jag, Marie och Vanessa in till stan i Norrköping och gick runt i affärer.
Hittade 3 rea plagg, mycket fina! Marie ille till Åhlens, vi följde med och hon visade lite barn kläder. Jag hittade även fina saker till Vanessa men Marie ville betala så hon gjorde det, jag köpte istället leksaker till henne med musik och ett plast dock skåp med prinssesa, häst, stolar osv, så hon kommer få inreda lite själv =)
Vi åkte och hämtade upp Anders och Erik sen, och sen åkte vi till Finspång, men vad i skrattade i början av bil åkturen.
Marie köpte en stor lampa som inte fick plats i bagaget så hon fick ha den i knäna istället! Kul hade vi.
Åt pizza hos Marie och Anders och sen bastade vi, efteråt kollade vi på Lets Dance och nu är vi hemma igen.
Imorgon ska Erik spela fotboll, en cup är det har jag för mig, och jag ska bli sminkad på make up store 15.00 , ska bli skönt, kan tänka mig att det är skönt med ompyssling, har inte gått på sådant innan, inte ens SPA så det ser jag fram emot.
Har förresten inte nämnt detta innan men jag ska försöka få vapenlicens och lära mig skjuta med handelds vapen, och när jag har riktigt jobb så ska jag även ta motorcykel körkort!
Ne nu ska jag och Erik sjunga Lips och sen ska jag locka håret tills imorgon. Ha det bra.

Älskar min familj Vanessa Friberg och Erik Larsson.




Vanessa med sin söta farfar.

Tack för en trevlig dag.
Saknar redan din ljuva stämma Marie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0